reklama

Vlaky vlakoidné

Som naštvaná a môj hnev ma poháňa až tam, kde všetko vyzerá, akoby to bolo vyrobené zo šťastia. Som naštvaná na to, že sa vyrábajú nekvalitné voňavky a žene, ktorá vedľa mňa sedí, trčí z kabelky vrchnák drahého parfému, ktorý poznám, ale z nej ho necítiť!!! Ale tá teta ma  potešila, lebo hneď, ako si sadla, začala jesť, rovnako, ako ja a to som sa potom necítila trápne... Mne je totiž dosť nepríjemné jesť pred cudzími a ak sa niekedy s niekým najem v pohode, znamená to, že som uvoľnená, prirodzená a ten človek ma má zrejme rád.. No ale späť do vlaku. Už je jablko, to je fasa!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ja neviem prečo, ale tá teta má niečo hrozne sympatické v sebe a pritom jej nevidím do tváre ani. Už vidím.. Má tri brady a peroxidové vlasy a je dosť pucka, ale páči sa mi. Má pekný hlas, práve telefonovala.
A to dievča oproti má krásne čižmičky zladené s kabelkou, na tvári dermacol a pekný zelený svetrík, ale špinavé a strapaté vlasy. A to už vidím, že to bude riadna špindíra a neprekvapilo by ma, keby som bývala vedľa nej na intrádu a zistila by som, že jej sprchovací šampón vydrží celý rok a pritom by nechodila na víkendy domov. Oproti, celý v kaki s brošničkou nejakou na krku. Niečo intenzívne študuje a má orlí nos a dobrácke očiská.. Asi nejaký lesný fanatik, alebo kynológ. Hmh, muž so psom to je pekný obrázok. Ja som mala muža s veľkým psom a obaja boli krásny, ale keď sme sa hádali, boli obaja proti mne. Dokonca ona bola žena a on to zneužíval v momentoch, keď chcel, aby som žiarlila, vytvoril si s ňou ofenzívny tábor a používal na mňa špinavé triky. Zneužíval aj to, že mám fóbiu zo psov, odkedy ma uhryzol do stehna ratlík, keď som mala šesť.
Tá slečna obrátila hlavu na opačnú stranu vlaku, keď si fúkala no.. no, to je nejaká úchyláčka toto. Vedľa ujo chudý s výrazne nesúmernou tvárou a páchne ako popolník. Ale ozaj nepríjemne. Ten sa za nič neskrýva, tan len tak je.. A zrejme on je z nás všetkých v tomto vlaku najúprimnejší...

Magdaléna Ivanová

Magdaléna Ivanová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek, žena, študentka, dcéra, sestra, neter, kamarátka, ex, hyperaktivita obalená v koži.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu